Pages

Friday, January 7, 2011

Girls-day is always ze love

Insomnia, so am here to blog a bit :)

Finally I met my lovely Roro and Jenniebie!!
Hearts them much much
Went many places with Roro that day,
and ofcause we had my favourite dessert-Snowflakes!!! :D



- Starbucks session with Jenniebie :) - 

- My 1st time @ecobar -

I hope we can hang out more although it's hard to gather 3 of us :(
Our baking session, swimming session and gals talk session!!!! 


Back to reality,
We have to let go something that doesn't suit us so that we could gain something that is best for us
I would like to continue this post with Chinese,
so....for my peeps who don't use to read chinese, forgive me ya :P

爱情,太多变数
男人宠不得 
爱上一个花心男,日子肯定不会好过
除非你是 master of 睁一只眼闭一只眼
暧昧只不过是男人女人建立自信心的玩意儿
不说并不代表不懂
亲爱的,当男人不懂得珍惜,请珍惜你自己,放自己一条生路

碰上友情,我不得不说我是傻得可以
拔刀相助,两狭插刀。。。。嗯。。。还有什么形容词丫?
但我心里有把尺,当我把你看清,冷酷无情就会掩盖一切
只是我不会说,因为不想撕烂脸皮,何必呢?
“中庸” 依然是我做人的原则

快迈入2字头了,感叹哪,哈

做生意更是不简单
管教下属更是有苦难言
现在的工人比老板还大,动不动就用辞职来打压老板,成何体统啊?
我 tan 认我不是个好上司,但是在努力学习
但我无法不公私分明
我常说,人蠢但是虚心向学还好,自以为聪明但又很蠢才要不得
我们也很难拿捏,对她太好,她会爬到头上来
对她稍微严厉,就嚷辛苦,压力,想不干了
在这人力短缺的年代,我们可以怎样?

唉,还是感叹哪

okay, back to english XD
My birthday is coming soon~ 
Have decided to get myself Iphone4 as a birthday present
Can't wait *dreaming*

Night peeps, sweet dream
- Daphne -


No comments:

Post a Comment